Smoothie och löparrunda

Var ute och kutade några kilometer i regnet. Jag älskar regn, härligt att vara ute och springa när det regnar, men samtidigt mysigt att sitta inne med en bra bok och varm oboy ifall man hellre vill det. Så har man nåt att skylla på vet ni ;)

När jag kom hem kände jag för nåt nyttigt och gott, så jag gjorde en smoothie.
Jag slängde i lite blåbär, några jordgubbar, naturell yoghurt och en skvätt ananasmandarinjuice. Mixa. Klart!

image156


image158



Vet inte riktigt när jag går och sover, men jag säger gonatt nu ifall jag inte skriver nåt mer idag, så godnatt!


Kommentarer
Postat av: Toffee

Gott . det såg gott ut ;D

2008-04-08 @ 16:11:44
URL: http://toffiixx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0