Tisdag och blogg.se funkar igen!

Äntligen funkar blogg.se igen! Vad har jag gjort under dom här två dagarna då.. På lördagsnatten satt jag ute på balkongen med min lillasyster och två kompisar, åt chips och läste spökhistorier ;) det var kul. På söndagsmorgonen vaknade jag klockan ett, eftersom vi varit uppe så länge, och på dagen var jag för trött för att göra något ;P På kvällen såg jag självklart på Wallander, hemligheten. Tror det är sista filmen.. Fast jag har hört nånting om att det skulle komma 13 nya filmer?

Igår gjorde jag heller inget speciellt, var ute och sprang, läste på mopedkörkort och såna nödvändiga saker. Ska väl ta körkortet om en vecka eller så :)

Idag ska jag baka bullar, har en läxa i huslig ekonomi, så. Bullar är gott! Sen lite senare ska jag titta på Gossip girl, andra avsnittet :)


image134

              lördagsnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0