Fredag

Har inte hunnit uppdatera förrän nu, jag var ju på ansiktsbehandling direkt efter skolan, sen hann jag bara hem och byta kläder förrän jag for till Anela. Vi hade tjejkväll. Det var mycket trevligt ;) Vi dippade morötter, åt vindruvor och snackade skit. Hur kul som helst!

Jo, den där ansiktsbehandlingen, hon peelade, noppade ögonbrynen, smörjde in en massa krämer och tog bort orenheter från hyn. Fy faaaan vad det tog sjukt när hon tog bort orenheterna. Kändes som om man skulle ta en pincett och knipa allt vad man orkar på typ hundra olika ställen i ansiktet. Eller det var vad hon gjorde i och för sig.. fast hon använde antagligen ingen pincett. Till sist satte hon på en ansiktsmask, och när jag var klar så var jag JÄTTEröd på de ställen hon knipit med den där hemska saken ;P så då sminkade hon över det lite.. Hoppas att det har gått bort nu. Jag vet ju inte, eftersom jag fortfarande har foundation ;P.

Förutom att det tog så sjukt när hon gjorde det där, var det helt okej :)

Jag hann också få med mig den här från stan. Den hade jag på mig ikväll.

image164

Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: jeps , DIN vespa ! :D
äsch , synd att e sko ta sjukt ;/

2008-04-11 @ 22:02:26
URL: http://www.missjosso.blogg.se
Postat av: Anonym

snyggt

2008-04-12 @ 17:02:45
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0