back in school..

Jaha, då var sommarlovet slut och jag har hunnit gå två dagar i gymnasiet. Första dagen var för jävlig, massa information, nya lärare, ny skola, allt var så nytt och annorlunda, och det var jobbigt. Man kände sig alldeles bortkommen. Jag hamnade i samma klass som en av mina nära kompisar, resten kom i den andra klassen. Idag höll jag på byta klass, men gjorde det inte eftersom inte Anela skulle ha fått byta.. det skulle ha blivit för ojämnt antal elever då. Men det kommer bli jättekul iallafall, :) sen är håltimmar är något nytt för mig, och plötsligt får jag sova till 9-10 vissa morgnar, lyx! Nästa period har jag jättemånga håltimmar, en dag i veckan har jag bara en lektion på hela dagen (!) himmelriket eller vadå? ;)

Jag tycker synd om de som har sommarlov nu, bara regnar varje dag, och det blir att sitta inne hela dagarna.. Då kan man ju lika gärna vara i skolan försöker jag intala mig ;p Imorgon ska jag och titta på Mamma mia på bio förresten, sist i bloggvärlden eller nåt? ;)

tråkigt med inlägg utan bilder, men på mammas dator har jag inga ;p blir mer sen istället! Nu ska jag och titta på fotbollsträning, so long!

Kommentarer
Postat av: elli

okej härligt :D

2008-08-17 @ 11:12:20
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0