Fredag!

Härligt med fredag! Ikväll ska jag kanske till åminne på ungdomsdans, vet inte vilka av mina kompisar som kommer, alla är osäkra ;p Imorgon är det villa-avslutning, då ska vi skjuta raketer och äta god mat ;)

För typ en vecka sen fick jag hem mina knästrumpor som jag beställde från ellos, jättesöta med sidenrosetter på sidorna. Och så var det två flickor som skrattade åt dom, stackars människor. Tur att dom inte är tvungna att ha dom på sig då! I min lilla by/byn där jag går i skolan, är nästan alla likadant klädda, ingen vågar sticka ut eller ha på sig nåt som dom andra inte har. Men jag har slutat bry mig om sånt. Jag tänker vara mig själv och klä mig precis som jag vill! Jag skiter i vad andra tycker.

Idag på håltimmen gick Anela, Soffi, Sofie och jag till Teboil och åt, kul att slippa skolmaten ibland ;p Dagarna går så mycket fortare i gymnasiet, och det är kul med håltimmar, så jag anser att gymnasiet är mycket roligare än högstadiet!

Nu ska min syster och jag spela alfapeeet ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0