möte med bloggdrottningen

Japp, nu är jag hemma från Stockholm, det har varit en underbar helg! Steg upp klockan 5 på fredagsmorgonen, for till flygplatsen, och typ klockan 7 var vi framme, och blev upphämtad av min farbror som bor i Stockholm över sommaren. Fredagen spenderade vi i Kista galleria, och på kvällen for vi till Globen och tittade på Mamma Mia-konserten. På lördag shoppade vi på drottninggatan, och på kvällen åt vi på Mongoliska, mums! 

Under tiden vi åt kom vi på att vi skulle åka på bio, men före det var jag och min syster tvungna att gå på wc. Vi styrde stegen mot kungshallen. Öppnar dörren till toaletten och kliver in. Ser att en flicka står och målar ögonbrynen i spegeln. Tittar efter lite noggrannare, och gissa vem det är? KENZA!!, hahaha, jag fick en chock eller nåt! Av ALLA ställen i hela Stockholm är hon just på den lilla toaletten i Kungshallen just på samma tidpunkt som oss, så jävla sjukt ;p. Vi vågade inte säga nåt då, så vi gick på toaletten, och gick sen till hötorget och mot filmstaden och kollade runt oss ifall vi skulle se Kenza och hennes vänner, Nadia och Mika igen, men vi såg dom inte nånstans. Men min syster får syn på dom där dom sitter i en trappa och röker ;p min pappa och farbror var ju också med, och dom tyckte att vi alla skulle gå fram och hälsa. Vi pratade en stund med dom och tog sen en bild med Kenza, haha ;)



från vänster; syster, Kenza och jag, som förövrigt ser helt slut ut ;p

Kommentarer
Postat av: Kenza

Det var jättekul att träffa er! =) Hoppas ni tyckte arkiv x var bra, hihi. pusspuss

2008-08-24 @ 16:22:37
URL: http://KENZAS.se
Postat av: Lisa

vilket sammanträffande ;)

2008-08-26 @ 15:50:35
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: elin

oj gälit :D

2008-09-02 @ 20:05:38
URL: http://ielin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0