TILL STAN

Anela och jag ska till stan idag, hon skulle shoppa något, men jag som ska till Stockholm i morgon sparar nog på mina pengar ;p. Har jag berättat det förresten? Att jag, pappa och min syster ska till Sverige imorgon? Iallafall så far vi imorgon klockan sex med flyget, och kommer hem på söndag. Vi ska se Mamma mia i globen, shoppa och hälsa på en kusin :)

hahaha, kom just att tänka på en scen i den där filmen, The Hamiltons som är så jävla rolig ;p dom sitter vid matbordet och äter, och en psykolog eller nån skolkurator eller vad det var, är på besök hos familjen som har människor instängda i sin källare. Plötsligt hörs det ljud nerifrån källaren, och kuratorn undrar vad det är, så säger en av bröderna i familjen typ; probably cats fucking.. Sen efter några sekunder hörs ljudet igen, och så säger han; yeah, definitely cats fucking, haha, så jäkla bra ;D

nu ska jag köra ut vespan ur garaget och köra till stan, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0