jul, jul, strååålande jul

Min syster och jag höll på klä julgranen när jag gick till datorn för att sätta på en jullåt. Jul, jul strålande jul började spelas ur högtalarna när jag tittar till vänster och ser min syster som står med förskäraren i högsta hugg och i färd med att skära av toppen på granen. (Den var tydligen för lång för att stjärnan skulle passa) det var ganska kul, haha.

Igår färgade jag håret i en mörkbrun/lila färg, blev ganska bra. Känns som att det skulle vara lite för mörkt för min smak, men det bleknar ju ganska snabbt eftersom det var lätt färg.  Idag har jag varit ensam hemma, min syster jobbade, men jag stannade hemma och kollade på oc eftersom jag inte känner mig riktigt på topp. Nu är jag helt fast i serien, har tittat på ca. 19 avsnitt på 3 dagar, hehe.













Kommentarer
Postat av: Andreas

Vi har inte ens klätt våran gran en, inte ens tagit upp den, hemskt!



Ha en underbar kväll!

2008-12-22 @ 17:30:42
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0