Fotofeber och grannens fastslirade bil

Haha, måste berätta en kul sak som hände just, när jag skulle gå ut och ta ett "nattfoto" (ja, ja vet att ja inte är normal som går ut halv två på natten och fotar) iallafall, så slänger jag på mig jackan, grabbar tag i en ficklampa, hänger Nikon d40:an runt halsen och går ut i den mörka natten. Jag går ut till vägen, och försöker fota, men det är så himla mörkt så det funkar inte. Jag försöker igen, och plötsligt hör jag en kvinnoröst; Hallå? Jag: Hej? Rösten: Hördu, är pappa din vaken? Jag har slirat fast med bilen, så jag undrade ifall din pappa var vaken, så kunde han kanske hjälpa mig. Den har fastnat i nå spår och den sitter fast! Jag: Nää, han sover nog tror jag. Rösten; Okej, men det ska väl gå bra iallafall, min dotter och hennes fästman kommer, så. Jag: Okej, va bra!
Haha, det var så himla kul! Ni kanske inte ser det komiska i det hela, men det var bara så sjukt. Grannen måste ha undrat vad i helvete jag gör ute på vägen halv två på natten med en kamera runt halsen, hon måste ju fan ha trott att jag hade tappat förståndet! Och fatta vad rädd jag blev,  det var kolsvart ute, och plötsligt hör jag en röst. Scaaaaary! Hade inte direkt förväntat mig att nån annan skulle vara uppe den tiden!

Det var min lilla historia :) Och, nej, jag har inte orange hår ;) bilden är redigerad.  Godnatt  ♥


image20

herregud, klockan är 02.36
Jag och min kusin Josefine (Missjosso.blogg.se) har suttit upp och hållit på med bloggen, vi har fått bloggsjukan typ ;) Kolla in hennes blogg!








Kommentarer
Postat av: Josefine

HAHA xD det där är såå kul! haha :'DD
bloggsjukan har vi abslout ! ;D för det är inte normalt att vara och hålla på med sin blogg till klockan 20 före 3 ! :D men vi är ju inte heller de mest normala personerna man kan hitta så .. x'D

2008-02-24 @ 01:42:03
URL: http://missjosso.blogg.se
Postat av: zalina

man ska inte va som alla andra :) Vill man fota mitt i natten så gör man det :) Hade jag haft en sån där camera hade jag säkert med gjort den oom det var till nån tröst :) ha en trevlig söndag & hoppas du fixa nå kort :)

2008-02-24 @ 01:45:06
URL: http://zalinakarlsson.blogg.se
Postat av: Cecilia

Nej, det är absolut inte normalt, vi borde söka hjälp. NU! ;D

2008-02-24 @ 01:45:46
Postat av: alexis

haha!

2008-02-24 @ 09:46:55
Postat av: Cecilia

Zalina- Det har du nog rätt i ;) ha en trevlig söndag du med! :)

2008-02-24 @ 10:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0