Godmorgon

Godmorgon
                               jag i stan igår , jag ser konstig ut :P


Godmorgon! Sista dagen på praon idag. Vi kommer att ha filmning och kamerahantering dom två första timmarna, och antagligen Digitalt foto dom två sista. Vi slutar klockan två :) Efter det vet jag inte vad jag ska göra..Bara ta det lugnt, om det inte är så att det blir fest eller nånting, man vet ju aldrig ;) Ikväll tänkte vi iaf äta tacos, mums! Nu ska jag läsa lite bloggar, och dom jag brukar läsa är: nightclaw.blogg.se, kenzas.se, stinalee.blogg.se och karinolofsson.blogg.se :) Efter bloggläsandet måste jag äta och klä på mig, kommer att bli lite stressigt, för jag tar så lång tid på mej att välja kläder och sånt, haha ;) Kram, ha en bra dag, det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0