Lite shopping

Hej! I stan köpte vi en massa saker hit hem, som påslakan, täcken å sånt. Jag köpte dessutom en nagellacksremover, ett minneskort till kameran och brun utan solservetter. Vi var och åt till en pizzeria, där dom hade jättegoda pizzor, så när man kom därifrån var man proppmätt ;) Nu har jag fotograferat lite, och läst några bloggar. Ikväll blir det nog ingen fest, fast det gör inte så mycket, skönt att bara vara hemma på en lördagskväll också och äta tacos å tortillas. Just nu försöker jag komma underfund med hur man lägger upp videoklipp på bloggen. Läste på "designadinblogg.se", fast det funkade ändå inte. Var väl nog jag som gjorde nånting fel.. Måste kämpa vidare med det nu! Puss!



image16

Paddelborste-Kicks
Depends nagellacksremover-Kicks
B.U.S servetter-Kicks



image17

   
image18

                  Min lillasyster (Alexandra) hade fina kläder på sig idag :)


Kommentarer
Postat av: J

Alexandra har allti fina kläder :D
No för att du å har he ;)
hede B.U.S verkar häftit ;D

2008-02-23 @ 18:17:10
Postat av: Cecilia

J- Jo, fast ja mena att hon hade extra fina på sig idag :D

2008-02-23 @ 19:01:59
Postat av: Dilek Isabelle

NÄMEN VAD GOTT DET SER UT!! MUMS!! BUSEN SKALL VARA BRA! HELT OK. JAG ANVÄNDE SÅNNA FÖRUT ETT TAG.

2008-02-23 @ 19:57:24
URL: http://izmir.blogg.se
Postat av: Cecilia

Dilek Isabelle- Visst gör det ;) okej, vad bra!

2008-02-23 @ 20:00:02
Postat av: J

jag vet ;) fast jag .. eh , jag skrev nu bara nåt xD

2008-02-23 @ 20:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0