Lördag

Godmorgon! Här är allt bra, sitter och äter frukost nu, weetabix med yoghurt och banan på ;) Jag har sovit gott, så jag är helt utvilad. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Kanske åka med mamma till stan? Hon ska dit idag, men jag vet inte om jag har lust, för jag var ju varenda dag till stan under praoveckan :P Får se vad jag gör, kanske blir nån fest ikväll? Man vet aldrig om vi hittar på nåt med flickorna :) Nu sitter jag och mumsar på en kokosboll, jag har faktiskt en bild på den, haha ;D




image14
                                     Do you want a piece of me?


Kommentarer
Postat av: alexis

japp,he vill ja :D

2008-02-23 @ 09:53:51
Postat av: HELENASCITY

tävling i min blogg längre ner!

2008-02-23 @ 10:28:44
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: J

håller me alex , kan no ta en bit ;DD

2008-02-23 @ 16:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0