Natt

Vi har varit ut och fotat lite, fast många bilder blev suddiga och otydliga eftersom det är så mörkt. Men åtminstone en bild lägger jag nog upp :) Alexandra verkar ha somnat, hon ligger på en madrass framför mig. Josefine sitter och läser bloggar och spelar. Imorgon tar vi mera bilder, så får ni se :)

image31

                                   Jag sitter på en sten och kollar på Alexandras bilder

image32



image33

                                Josefine (till vänster)  ser helt normal ut, men jag ser ut
                                 som en fejkad bitch :P
                                 Var typ dom enda bilderna som var skarpa, så. Får gå för
                                  den här gången ;)


Angående tiden när jag har skrivit inläggen, så står det ju helt fel. Som nu, när klockan är typ 5 före tre på natten, står det 14.56.. störande.. får försöka lösa det imorgon! Godnatt, sov sött  ♥


Kommentarer
Postat av: Josefine

"Som nu, när klockan är typ 5 före tre på natten, står det 14.56.. störande"
Jaa ! det är så störande , men jag tror jag vet ;) för då klockan på riktigt är 02.55 såtr det att den är 14.55 , och när klockan är 03.00 så står det att klockan är 15.00 ;) de har som ändrat kväll och morgon , eller hur man nu säger ;D

menar du att jag är normal ?! :o , HAH . Du är den enda normala på bilden ;)

2008-02-25 @ 02:05:34
URL: http://missjosso.blogg.se
Postat av: Anonym

Jo, jag vet att det är så, måste försköka ändra det nu! haha ;)

2008-02-25 @ 10:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0