Pigg som en lärka

När man är pigg som en lärka klockan 2-3 tiden på natten får man konstiga idéer ska ni veta. Min kusin Josefine som jag sitter och pratar med om nätterna har också fått en konstig idé. Kolla in hennes blogg, vetja. www.missjosso.blogg.se. :D
Jag satte min kamera på balkongräcket när jag skulle ta en bild med självutlösare. Smart gjort , tänker ni säkert nu.

Två viktiga saker som borde undvikas nattetid;

-Fotografera med självutlösare. Har ni nån aning om hur högt det låter? Och dessutom låter det som ett brandalarm. Not good at all.
-Gå ut på vägen för att försöka ta en vacker nattbild att sätta upp på bloggen. Var beredd på att träffa nån av dina grannar som håller på att skrämma dig halvt till döds. Håll dig till balkongen för guds skull!

image51

Godnatt  ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

HAHA :D den första tänkte jag också på då jag var där ute :D

2008-02-26 @ 01:56:07
URL: http://missjosso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0