Vårkänslor

Nu har jag kommit hem igen. Det har varit så underbart väder idag. Jag gick ut och satt en stund på balkongen innan vi åkte och skrinnade, solen sken och man trodde ju nästan att det var sommar ;D
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske åka till Josefine med Alexandra. J och A ska åka till Himos imorgon, så Alexandra ska sova över där. Pappa och jag åker i övermorgon. Mamma kommer inte med, hon var tvungen att jobba.. Här kommer två bilder från idag :)

image52

                   
Kunde knappt hålla ögonen öppna då det var så soligt ;)

image53

vårvårvår :D

Kommentarer
Postat av: Josefine

svar : tack detsamma ! ;)

2008-02-26 @ 19:17:29
URL: http://missjosso.blogg.se
Postat av: Affe

Fint^^

2008-03-05 @ 18:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0