klagomål

Jag har inte skrivit sen jag kom från miami, och det var 9 dagar sen. Kom alltså hem förra veckans fredag, och på måndag for jag på läger i fyra dagar. Nästan direkt jag kom hem for vi till vår villa, inte konstigt att jag inte hunnit skriva nåt ;p. Nu är jag dessutom sjuk, har antagligen angina eftersom jag har så jävla sjukt i halsen och vita prickar på tonsillerna.. :/ imorgon ska jag och kolla upp det, sen skulle jag egentligen till mormor med mamma och min syster och fira hennes födelsedag, sova där en natt och åka till min morbrors villa sen.. men jag lär knappast kunna följa med ;/

har suttit och pimplat té för att lindra värken i halsen, men utan framgång. Fy fan vad det tar sjukt alltså.
Nu blev ju det här ett klagoinlägg, men så är det ibland! För att klaga lite mer kan jag ju tillägga att jag börjar gymnasiet om 2 veckor. Fy fisken alltså ;p.

nej, nu säger jag godnatt, godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0