Days of my life

Internet funkade inte för någon dag sedan, så jag kunde inte blogga när jag ville det, och de andra dagarna har jag haft andra saker för mig. Berättar lite;

Onsdag: Jobbade, och efter det for mamma och jag och sprang tjejmilen, det var rätt kul!

Torsdag: Jobbade, sen var jag med pappa och hyrade film och åt på subway.

Fredag: Jobbade en timme, men sen började jag må dåligt och fick sjukt i magen, så jag åkte hem. Vilade några timmar, och när jag vaknade mådde jag bra igen, så då hängde jag med min syster, kusin och faster och simmade till en sandgrop. Bio på kvällen, The happening.

Lördag: Min kusins kalas, efter det var jag med familjen till en restaurang och åt, for till Sofia och hade kul en stund, sen kom resten av flickorna dit och vi hade lust att åka och äta pizza efter några timmar, så vi for till pizzerian men den var stängd, så då tog vi en taxi till stan istället ;) åt på abc, och vi träffade på några pojkar som pratade med oss genom megafon när dom körde förbi, vilket dom gjorde flera gånger eftersom dom körde runt, runt ;p vi for in till stan och dom följde efter oss dit, men när vi hoppade av vågade dom tydligen inte stiga ur bilen så dom sa hejdå och körde iväg. Rolig kväll! =)

Imorgon tar vi flyget till Helsingfors, sover en natt på hotell, sen klockan sex på morgonen bär det av till MIAMI, wohoo!






några mobilbilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0