Grundskolan avklarad

Det var det. Gymnasiet nästa!



en massa nior bara stod och grät, jag kanske är känslolös, men jag tycker inte det var ett dugg sorgligt.. de flesta ser man ju ändå nu och då, det är ju inte så att vi aldrig kommer träffas igen ;p.

efter avslutningen for mamma, pappa, syrran och jag till farmor, där Alexandra och jag simmade i ån, haha ;) det gjorde vi förra året också. Har blivit lite av en tradition. Sen for vi hem och jag packade, flickorna kom hem till mig,och vi for till åminne och åt pizza, göött :) Väl framme vid villan bastade vi, simmade, läste tidningar och hade det allmänt trevligt.

På morgonen när vi vaknade gick vi genast ner till bryggan och låg där och solade, stannade kvar där resten av dagen också! Liite brunare blev vi nog, speciellt Inela som blev neger, hihi! Vi hade velat stanna kvar nån natt till, men det funkade inte riktigt. Superroligt hade vi iallafall!

Imorgon ska min syster och jag till Vörå, där vi stannar kvar några dagar och är barnvakt åt vår sjuåriga kusin Emil. Blir kul, speciellt när vi får köra hans fyrhjuling, haha. =)











hihi!

Kommentarer
Postat av: Ciitrus you know ;-)

Grattis :)

2008-06-03 @ 07:23:15
URL: http://ciitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0