måndagsfunderingar

Visst är det konstigt när man hör någon låt på radion om och om igen som man inte är riktigt säker på texten på, så sjunger man det man tror att det ska vara. När man sen stöter på den riktiga texten låter det helt konstigt, och melodin blir fel, och man hakar upp sig när man ser på texten samtidigt som man sjunger. Det har jag varit med om otaliga gånger! Det kom jag på när jag hörde den där "Thanks for the memories", i en video på youtube där texten rullade vartefter låten spelades.

One night and one more time,
Thanks for the memories,
Even though they weren't so great;
"He tastes like you only sweeter"!


klockan sex kommer mina fina vänner till mig för att äta tacos, se nån bra film och sånt kul. =)
Idag har jag mest suttit ute och solat, lyssnat på musik på youtube i min mobil och ätit blåbär, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0