Midsommarafton

Det såg ju riktigt dåligt ut där ett tag igår, men sen började solen skina lite, och vi tillbringade midsommarafton först hos mig, sen for vi till stan. Gick runt där och hade det ganska kul faktiskt. =) kom hem klockan 2, och 8 var jag tvungen att stiga upp, för jag skulle på konfirmation.. jättetungt var det. Imorgon ska jag sova så länge jag bara orkar ;p.

Just det ja, om typ 3 veckor far vi till Miami, fan vad kul det ska bli! Massa shopping, beachhäng, sitta på uteserveringar och titta på, förhoppningsvis kändisar, haha, och mycket mer! Sen har en av mina kompisar en t-shirt där det står Miami, ocean drive (gatan där vårt hotell ligger), och nåt sånt på, så jag frågade om jag fick låna den på resan, och det fick jag :) tack Jenny!





Kommentarer
Postat av: Ciitrus youknow ;)

Mmm... Miami... Me like ;)

2008-06-22 @ 18:25:39
URL: http://ciitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0