Tromb!

Vi skulle just åka hem från vår villa, och så ropar pappa att vi ska titta på himlen, det var en tromb! Det såg skithäftigt ut, och dom är ju jätteovanliga! Jag hade med mig systemkameran som jag genast slet upp ur min väska, men jag fick inte i gång den, slut på batteri eller nåt, såååå frustrerande!! Sen sprang jag ner till bryggan och tog fram min mobil, men då hade den blivit mycket mindre, men liiite syns det iallafall;





ungefär såhär såg den ut från början, fast den gick inte ända ner..

Kommentarer
Postat av: Ciitrus youknow ;)

:O



...





SHIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Har aldrig sett en tromb, tror det var ngn typ när jag föddes (juli 94), kanske nån dag efteråt...



Men coolt ändå :o

2008-06-30 @ 16:03:32
URL: http://ciitrus.blogg.se/
Postat av: Cicilia

Ojdå, men vartdå? I Finland?



besök gärna min blogg också (:

2008-07-08 @ 15:22:18
URL: http://cicilias.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0