Just my opinion

Jag har inte skrivit på ett par dagar och det är jag medveten om. Har märkt att många faktiskt ber om ursäkt i sin EGEN blogg för att personen i fråga inte har hunnit/orkat blogga. Det är ju underligt, läsarna ska väl va glada att personen skriver nåt alls, och inte klaga för att hon/han inte har gjort det på en dag eller två.Eller tio. Det är ju faktiskt ens egen blogg, man får skriva precis hur ofta eller sällan man vill! Det är min åsikt.

Igår var jag på festival med tjejerna och det var helt okej. Idag ska vi också dit, kommer förmodligen att bli roligare ikväll, mer folk och bättre band som spelar. Och som alltid, i skolan eller på vilket annat ställe som helst, så hälsar man knappt på folk som man känner sådär halvbra, men plötsligt när de har druckit en öl eller två så beter de sig plötsligt som om man var bästa kompisar, kommer fram och kramar en och hojtar glatt. Hur löjligt är inte det?



En trappa upp till himlen?



Kommentarer
Postat av: Ciitrus youknow ;)

Den där bilden med molnen var ju skitcool!

Håller med förresten, dte är lite konstigt att man ber om ursäkt för att man inte har skrivit i sin egen blogg (även fast jag typ alltid gör det då xD), men det kanske är för att man inte vill förlora sina besökare?? Jag vet inte, det är iallfall därför jag ber om ursäkt i min blogg :P



Ojojoj, nu fick du en riktigt lång kommentar ;)

2008-06-15 @ 12:31:29
URL: http://ciitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0