Hemma

Kom just hem efter att ha varit till video shop och köpt en ny mobil, äntligen! Den gamla var helt jäkla slut. Anledningen till att jag inte bloggat på ett par dagar är ju som sagt att jag har varit barnvakt åt min kusin i Vörå :) det var faktiskt ganska jobbigt, han ville leka precis hela tiden ;) Efter 2 timmar på studsmattan när man är helt slut och bara vill vila en liten stund säger han; Ska vi leka polis och tjuv nu? Men, men, kul har det nog förstås också varit!

Idag var min syster och jag till våra föräldrars restaurang och jobbade några timmar, sen for vi in till stan en stund och kollade runt lite.. =)

nu ska vi kolla på Linas kvällsbok!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0