Lista


SENASTE GÅNGEN.
Du grät: minns faktiskt inte..
Du tränade: i fredags
Du solade solarium: har aldrig gjort det
Du skällde på någon: idag, på Sofia ;)
Du var utomlands: Över jul/nyår då jag var i Thailand :)
Du köpte nya kläder: för lite över en vecka sen tror ja
Du åkte buss: idag
Du åkte taxi: i lördags, på väg hem fån solf
Du åkte tåg: oj, länge sedan!
Du smsade någon: idag
Du ringde någon: idag
Du camade med någon: hmm, ii förrgår då jag var hos Soffi :)

HAR DU NÅNSIN.
Hoppat studsmatta: Klart jag har! 
Tagit kort på dig själv: Japp, det har jag gjort..
Skrattat så att du börjat gråta: jag börjar gråta nästan varje gång jag skrattar, haha!
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: nej. Jag vet, ja e nörd ;)
Sovit mer än 10 stycken i ett tält: nej ;P
Badat mitt i natten: yes ;)
Åkt berg o dalbana och spytt efter det: Nej, ja e inte så klen ;D
Gråtit till en bok: säkert nån gång
Varit rädd för tomten:  nej
Fått IG: minns inte,,

FAVORIT.
Band/artist:
har inget/ingen favorit
Låt: många.. men kanske early winter just nu
Mat: inre filè med gräddpotatis, mums!
Färg: tycker om många färger!
Dryck: cider
Känsla: Kär
Lukt: nybakta bullar?
Årstid: Sommar
Dag: fredag och lördag
Lärare: hmm, vet inte ;O
Glass: choklad
Godis: choklad
Alkoholdryck: cider
Klädaffär: H&M
Film: Disturbia
Bok: Gossip girl
Kändis: ingen speciell, men Nicole Richie har snygg klädstil!
Plats/ställe: hemma och Thailand :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0