Måndag

Hej! Jag har inte haft tid att skriva förrän nu :p var just till butiken och satte upp en lapp om att jag säljer min snowboard (den gamla som är för kort för mig). Första skoldagen på 16 dagar var väl helt okej.. (Vi har ju haft prao,sportlov +helgerna emellan). Lite tråkigt känns det ju förstås efter att man varit till Himos och haft kul.. Idag sökte vi dessutom till olika skolor! Jag sökte till gymnasiet som ligger riktigt nära högstadiet jag går i nu. Där är man iallafall säker på att man kommer in :)

Min kompis Sofia kom hem från Kanarieöarna förra veckan, och jag fick ett superfint halsband av henne :)

image61

nu ska jag göra en god smoothie att dricka medan jag ser på 2900 happiness :)
Jag brukar använda dessa ingredienser; (inte alla på samma gång ;) )

-banan
-juice
-kiwi
-jordgubbar & andra bär
-yoghurt


Kommentarer
Postat av: Karin

haha tomma.. gått med pappersägg:p

2008-03-03 @ 20:39:18
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Jonna

ha en mysig kväll:)

2008-03-03 @ 21:16:45
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0