Måndag

Hej! Hoppas ni är lite piggare än vad jag är, har varit helt slut hela dagen. Kan förstås bero på att jag satt uppe och tittade på Wallander också, hehe ;P

 Sofia är hos mig
nu, vi ska väl plugga lite, sen åka hem till henne, och fotografera ett gammalt hus som ligger en liten bit ifrån henne som jag tog bild på igår. När jag satte in bilderna på datorn, och zoomar in fönstret högst upp, ser det ut som att en gammal kärring och en ung pojke står och tittar ut genom fönstret? Kusligt värre! Hur kan det komma sig när ingen bor i huset?

Sa just till min mamma att hon skulle komma och titta, och hon tyckte också det såg ut så! Läskigt. Så vi tänkte att vi nog ska undersöka huset lite närmare ;) Jag ritade ut två pilar där människorna är, men pilarna syns inte så bra..


image103

Kommentarer
Postat av: Josefine

usch , dit ska ni inte gå mer :D haha, nej , det skulle nog va rätt så spännande ;D

2008-03-17 @ 16:35:19
URL: http://missjosso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0