Måndagskväll

Tjenare! När vi kom till Sofie och skulle ringa och beställa pizzorna, så svarar ingen vid pizzerian. Då kommer jag på att dom har stängt idag :/ så då köpte vi pizza från butiken istället, gick nog bra det också. Efter att vi hade ätit gjorde vi inte så mycket, men lite senare såg vi på en film, Fast and the furious. Tjejmiddagen jag pratade om blir imorgon istället för på fredag, så det blir att vara hemma hos Sandra då :) Fast först ska jag till frissan, vet inte vad jag ska göra åt håret, kanske toppa lite bara så det blir lite fräschare ;)

image79

image80



image81

       vad har jag för konstiga bilder på min t-shirt egentligen? ;P


Kommentarer
Postat av: Karin

ascoola:)

2008-03-11 @ 11:31:52
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0