Min dag i ett nötskal

För en stund sedan såg jag på Du är vad du äter. Jag tycker det är skitbra ;) jag köpte två filmer åt min kusin som fyller sju år idag, Toy story och Björnbröder :) Sandra och jag hade inte så lång tid på oss i stan eftersom jag skulle på kalset då.. jag hittade ingenting, medan Sandra hann hitta byxor, tröjor, örhängen och skor! Får åka nån annan dag då jag har mer tid på mig.

gick runt och fotade lite också! Dom här bilderna är inte tagna med min Nikon d40, så det är inte lika bra kvalitet som annars ;)

image65

                      
Såna här örhängen vill jag ha!


image66

              skulle va kul att ha en sånhär sminkhylla hemma!


image67

                            jag äger ett likadant lila nagellack som det på bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0