Onsdag

Herregud vad det blåser ute. Det är ju nästan så att man blir rädd! Blåser och snöar och jag vet inte vad ;O

Hittade skor idag, yes! Sen köpte jag också en ganska cool tröja, se bild nedan. En topp och dendär västen sitter ihop, fast på baksidan är det ingen väst. Vi åt lite, gick runt i stan och innan vi åkte hem hyrde vi två filmer, en med Jessica Simpson och Luke Wilson, hette nånting med blonde, men minns inte vad, och Legally Blonde 2. Bara blondinfilmer, haha ;D

Imorgon har vi modersmålsförhör och jag har inte börjat läsa än. Måste göra det nu, för jag vill inte missa Top model!




image125


skor från Cip cap och tröjvästen (?) från h&m :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0