Söndag

Blogg.se krånglade igår kväll och också på natten efter att jag kommit hem, så jag kunde inte skriva då. Störande. Var iallafall jättekul igår, på förfesten drack vi lite cider, dansade och sånt. Klockan tio kom taxin, och vi satt och sjöng en massa sånger i taxin, haha! Vi sjöng så jäkla högt också, förlåt taxichauffören! Väl framme gick vi genast till dansgolvet och skakade rumpa, fortsatte på samma sätt flera timmar framåt ;)

Kvällen led mot sitt slut
och vi hoppade i taxin för att åka hem. Vi for via grillen, och åt hamburgare också. Sofia, Sandra och jag stod där utanför grillen och väntade, och vi gapskrattade hela tiden :D minns inte vad det var som var så kul, haha! Grillen är i en husvagn, och plötsligt trycker Sofia in mitt huvud genom luckan för att jag skulle känna hur gott det doftade där, eller vad hon nu menade ;D Det var en väldigt lyckad kväll!

puss



image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0