Sverigeresa

Det är inte säkert ännu, men Sofia, jag och kanske Sandra ska till Stockholm i april :D Vi tänkte leva livet lite, bo på hotell, shoppa och hälsa på vänner! Jag och Sofia får nog åka, men vet inte med Sandra ännu. Ååh, hoppas det blir av, skulle vara så himla kul :) Isf tar vi nog flyget, tar så lång tid med båt, och dessutom var det nånting med att man måste vara aderton för att ta båten över en helg.

Min kusin Josefine har en tävling i sin blogg, och det här kan man vinna;

ett armband eller den här söta väskan. Man får välja själv!

www.missjosso.blogg.se

image91


nu måste jag tyvärr plugga samhällslära. Ämne; EU. Finns det nåt tråkigare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0