Tisdag

Tjenare! Var hos Sofia idag också, vi hade kul som alltid. Var till det där huset igen, fast nu var det lugnt där, inga tecken på kärringar i fönstren, haha :)

fredag är det klassfest, kommer bli kul! Så himla skönt att vi är lediga den dagen, och måndagen efter helgen också. Så får man sooova lääänge ;D Jag älskar att sova.
Vi har inga prov just nu, så då skulle det passa bra att börja läsa på mopedkörkortet, fast jag tar mig aldrig tid att göra det, och har ingen lust heller ;P fast det är klart att jag längtar tills jag får susa fram på min vespa, så jag MÅSTE läsa ikväll! Sen måste jag läsa min nya Gossip girl bok också. Ingen gör det bättre heter den.
 
Just ja, måste ju kolla om tjejerna kan vara hemma hos mig på lördag, höll ju på glömma det! Tur att min vän Jenny påminde mig ;) Här kommer några bilder från idag;

image104


image105

                  Sofias hund ;)


image106

       syrran å jag. Jag till höger ifall ni undrar ;) Observera min otroligt snygga handske!


Kommentarer
Postat av: jenny

snygg handske!:)bra att jag påminde dej!:P

2008-03-19 @ 15:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0