Tisdag

Har varit så himla trött hela dagen idag. Jag låg och läste en Gossip girl bok till halv två.. smart. Dessutom mådde jag dåligt på morgonen då jag hade ätit grillmat kvällen före, och legat och ätit på en stooor chokladkanin medan jag läste. Gott, men man mår inte bra av det. Idag ska jag äta tonfisksallad, så det jämnar ut sig lite, haha. Ojdå, idag ska vi ju till fammo och faffa och äta tårta, för faffa fyller ju idag :) Måste ta en mindre bit tårta då ;)

Läste på Elin Klings blogg att hon har en tävling där man ska komma på ett nytt ord för "Dagens outfit", hon skriver att hon är så trött på det begreppet. Jag håller fullkomligt med henne! Jag menar, man hör det dag efter dag på blogg efter blogg. Den som inte håller med så säg!



Kommentarer
Postat av: jenny

håller verkligen med.. tittar nästan bort när jag hör ordet haha!

2008-03-26 @ 13:49:55
URL: http://www.pappasflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0