Tråkigt liv?

Godkväll :) När jag kom hem från Soffi idag kändes allt så himla trist, Alexandra (syster) och jag låg på soffan och gjorde ingenting, vi kom inte på nåt kul att göra heller. Då insåg jag att jag har ett ganska tråkigt liv egentligen. Samma visa varje dag, vakna, skolan, hemma, sova typ :P Vi började prata om vad vi skulle önska om vi fick önska 5 saker, då önskade jag bl.a. att jag skulle leva ett liv som Gossip girl tjejerna på upper east side i New York. Det skulle vara kul, eller hur?

Lite senare åkte vi till fammo där vi kollade på Wallander och åt grillmat. Nu sitter jag och kikar lite på Kalle och chokladfabriken, och gud vad man blir snål på choklad, hehe ;P

Imorgon är det skola igen.. känns förjävligt om jag ska vara ärlig. Fast det är bara 48 dagar kvar i skolan, det har jag räknat ut ;)

Kommentarer
Postat av: Inela

sv: snygg ja ;)

2008-03-24 @ 22:49:58
URL: http://nightclaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0