Fredagkväll

Haha, min lillasyster hade filmkväll ikväll, och dom hade tittat på Halloween, ni vet, en skräckfilm. De var utomhus och hoppade på studsmattan, och alla var tydligen helt uppskrämda, så hon ringde åt mig och sa att Sofia och jag skulle komma dit och skrämma dem, moahahaha ;D

Vi tog vita plastpåsar, klippte hål för ögonen och munnen och  försökte skrämma dem men tyvärr funkade det inte riktigt, hehe. ;p. Sen gick vi ut på min balkong och sprutade ut fullt med ketchup på terassen (nära studsmattan), smetade in Sofias hand med ketchup och sen hängde hon den över räcket, men det funkade inte heller, för dom såg tydligen flaskan. Sofia och jag var helt desperata, och skrattade hysteriskt, men hur vi än gjorde så gick dom inte på det.. synd.


image220

Kommentarer
Postat av: Citrus you know ;)

Vore kul att ha en lillasyrra att skrämma x)
Tyvär har jag ingen så jag får nöja mej med att skrämma mina kompisars syskon istället xD

2008-05-11 @ 10:23:37
URL: http://ciitrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0