Get carried away

Tjena! Kom från skolan för en stund sen, och nu har jag bara suttit här och läst olika bloggar. Idag blir det inte mycket tid över, jag har ett prov imorgon och ett på fredag så.. ;/ men men, två eller tre prov kvar i grundskolan. Det borde jag klara! Sen har vi ju klassresa nästa vecka också :) då slipper man skolan en vecka, sen när vi kommer hem igen är det bara 5 dagar kvar! =)

Berättade jag förresten om när Anela och jag blev fotograferade för Inelas urvalsprov? Tror inte det. Vi stod i bikini på stranden när det var 12 grader varmt. Frös en hel del, men bilderna blev skitfina :) Kanske visar sen nångång.

en dag hittade jag en snigel, och se vad den ser nyfiken ut,

image226



Kommentarer
Postat av: Citrus

Aaaw... Vilken gullig snigel! :)

2008-05-17 @ 11:59:48
URL: http://ciitrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0