I´m back

Hej! Nu är jag tillbaka. Kom hem på fredagsnatten vid halv ett. Har nog varit en helt kul resa. På fredagen var vi till Helsingfors, så där fick vi shoppa några timmar :) Vaknade först halv två på lördagen, och idag sov jag till tolv. ;p så nu är jag rejält utvilad. 24 grader ute idag, och jag har legat och solat lite.

På lördag är det skolavslutning vilket betyder att jag bara har 5 dagar kvar i grundskolan. Härligt! Sen blir det gymnasiet.. säkert jätte jobbigt.. Men nu ska jag inte oroa mig för det, det är ju ändå 2 och en halv månad dit

lite bilder från klassresan;

image228

 image229

va? Plötsligt blev all text kursiv?? Jaja, whatever ;p. men iallafall så bodde vi i det här fina slottet sista natten.

Kommentarer
Postat av: Citrus

Utmanar dej, läs vidare på min blogg :)

2008-05-25 @ 17:09:10
URL: http://ciitrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0