Klassresan

Jag har inte uppdaterat på flera dagar, ibland har man för mycket att göra, och så har jag inte mått så bra heller.. Stegring, ont i halsen å sånt ;/ Har sökt efter min mp3, utan framgång. Fan. Jag måste ju ha den nästa vecka då det är KLASSRESA. Hoppas det blir kul, men det måste det ju bli.

Klassresan i ett nötskal;

Måndag

-Avfärd klockan 9.00
- Ankomst till stugan ca. 15-16.00
- Besöker Ukko-Kolis högsta punkt
- Bastu, simning, korvgrillning

Tisdag

- Besök vid en ateljé
- Forsränning
- Paddling, bastubad, simning, KARAOKE mm. ;)

Onsdag

- Far iväg till Savonlinna (linna= slott)
- Inkvartering på hotell
- Kryssning med ångbåt
- SHOPPING :D

Torsdag

-Besök vid Punkaharju-åsen och Kronoparken i Imatra
-Inkvartering på ett annat hotell
- Shopping
- Fin middag
- Kvällsprogram fram till 24.00 (överraskning för alla) =)

Fredag

- Simning vid ett "simparadis"
- Borgbacken (nöjesfält)
- Hemresa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0