Torsdag

Hej! Jag har suttit och läst lite i den tredje (och sista?) boken av Systrar i jeans, bra böcker! Ikväll ska jag bara ta det lugnt tror jag, kanske ut och springa en bit om jag orkar. Idag frågade Inela, (min granne och kompis) av mig om jag ville ställa upp som modell på något hon skulle skicka in till en skola som urvalsprov. Säkert kul det, fast jag vet inte när vi ska ta bilderna ännu..

Idag på matrasten satt mina kompisar och jag utomhus och åt mandariner som vi snodde med oss från lunchen, hehe. ;p. Härligt väder var det! Men nu tycker jag himlen har blivit lite gråaktig.. det börjar säkert regna snart också.. Men regn är faktiskt också mysigt ibland!

image219


Kommentarer
Postat av: Citrus

Det finns väl 4 böcker om Systrar i jeans?? Har läst alla utom 4:an, men har sett den i affärer (tror jag??)

2008-05-09 @ 07:25:58
URL: http://ciitrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0