Tuesday

Min blogg har blivit flyttad, var därför jag inte kunde blogga igår. Idag har jag varit med några kompisar ute och kört vespa.. :) annars har jag inte gjort så mycket, när jag kom från skolan var jag så trött att jag gick och sov en stund, så nu är jag pigg och ska snart ut och springa lite. Bara 2 vanliga dagar i skolan kvar! På fredag ska vi till vår klassföreståndares skäre, "villa, sommarställe" eller vad ni nu kallar det, sen på lördag är det avslutning! Härliga tider ;)
Jag hade tänkt att ha på mig en vit klänning från Koola Anna som jag köpte förra sommaren, har kanske använt den 2 gånger.. fin med spets nertill och lite mönster. Skorna funderar jag fortfarande på..





några bilder jag tog i det fina "slotthotellet"




och en fin ring jag hittade,




Kommentarer
Postat av: J

va e ande jag hitta ? :D fin e an nu iaf ;)

2008-05-27 @ 21:33:00
URL: http://missjosso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0