lördag

Fredagskvällen var helt fantastiskt kul! Vi var bara 3 st. som åkte, men det gjorde ingenting! Vi kom dit vid 9 tiden, och efter en liten stund var stället proppfullt med folk. Vi dansade och dansade, ända tills dom jävla högtalarna gick sönder ;p då var det bara att hämta jackorna som vi hade hängt upp bland alla andras vid en "garderob", och så hade nån jävel tagit Inelas telefon och sandras plånbok! Sorgliga människor som gör sånt. Det var en massa andra folk som också blivit av med saker, men som tur var hängde min jacka med pengarna och telefonen i kvar, huh! Jag skulle blivit galen om jag blivit av med mina saker!

Ikväll har jag, pappa, och min syster varit hos våra kusiner på tacokväll, det var nice! :) Nu ska jag fortsätta titta på en film på ettan!

Kommentarer
Postat av: soffi

men om tu sku hadd blivi av me telen så sku papp den ha köpt en ny åt de :D pengan finns ju :D:D

2008-10-07 @ 17:42:03
URL: http://zofanda.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,

ville bara tipsa om ett jättebra erbjudande i min webshop som bara gäller idag!

Du hittar mer info på min sida :)

Ha en bra söndag!

2008-10-12 @ 07:18:35
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0