Kemist, javisst! (not)

Jag har varit väldigt off i bloggen på sistonde. Men det beror på alla prov som hopat sig de två sista veckorna på perioden. Varenda jäkla dag har jag varit tvungen att plugga flera timmar. Imorgon har vi kemiprov, och det går som det går. Jag är verkligen ingen kemist! Herregud, alla jävla aldehyder och molekyler, man får ju bara huvudvärk -.-
Nej, nu ska jag inte vara så negativ, snart är det helg och på måndag är det en ny period med massa håltimmar!

Om jag hinner ska jag nog på en joggingrunda, men egentligen borde jag hoppa över det idag, och läsa som en tok. Jaja, får se hur jag gör :)

tråkigt utan bilder, men så är det ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0